- sorry vet ska bli bättre!


haha så ser jag ut just nu! har precis haft spring träning haha. gick väll bra bara att jag ramlade två gånger:$ jag & malin är verkligen bäst haha!
imorgon åker jag och träffar min underbara pojkvän med nikki. vi ska ha det super nice. så ni kommer få ha en trevlig fredag, för det kommer jag ha!
men ska käka snart sen ska jag ringa dani och fråga om hon vill dra ut.
nice nice, hmm...? vad men ska jag säga? juste jag & Ronja jag svär vi har skönaste humor.
Lovar! haha vi satt på bussen och en kille som heter albin i vår klass satt och log när han kolalde ut genom fönstret haha. då sa Empa det, så han bah jag sitter inte så här. så visa han värsta häst minen haha! jag garvade så det ekade på hela bussen med ronja haha!
aja nu ska jag snacka med min pojkvän!
thihi:$
aja puss hej ;)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Din "underbara pojkvän :P

HIHI<3

2009-12-03 @ 21:02:02
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja! det måste blir bättre! bloggar mer än 1-2 inlägg per dag :D ska din blogg blir skit grymt

2009-12-03 @ 21:57:55
Postat av: Anonym

snälla , du ba "jag ska skriva minst 4 inlägg varje dag" skärp dig?

2009-12-04 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0