Cissi & Moa från början till idag.

det började med att våra mammor kännde varandra innan vi föddes. dom umgiks inte så ofta, sen så började vi på olika dagis. men vi var på fritiden och lekte. sen började vi i samma skola, va inte så mycket. i 3:an började vi umgås då och då. jag är/var bästakompis med en tjej som heter daniella vi har hållt ihop sedan 6-års. vi var jätte ofta eller i stort sätt hela tiden. men juh mer jag & moa började umgås så tog typ moa mig från dani. och senare började vi gå in i våra wannabe perioder. usch säger jag bara. vi va jätte ofta gick ut med knullruffs och vi undrade vad alla glodde på? men det förstår jag nu idag. vi  var så pinsama! men sen fick vi reda på att vi hade lekt jätte mycket när vi var små? men sen 4-5:an har vi umgåtts nästan varje dag. vi har gjort allt tillsammans. ci har allt man kan önska sig i en vänskap, myskvällar, utekvällar, tjejkvällar osv...
men det är igentligen så allt ligger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0