hemma från nacka, träffat älsklingen

så nu är jag hemma eller kom hem för ett litet tag sen. idag va jag med nikki älsklingen och hans kompis. thihi naaw han är fett söt. är käär:$ men iaf jag & nikki åkte t nacka och vi gjorde itne bra saker. nästa gång ska du stoppa mig nikki höhö. (jag får inte ****!)
elelr prova igen. usch snusk. iaf, vi va emd dom ett tag och så där. först hade vi skit tråkigt det va typ dom sista 20 minuterna som va bäst. ! haha först dissa dom typ oss sen dissade vi dom? men sen så ja. naaw älskar honom. thihi sötnos:$ men iaf, sen imrogn ska jag ha match. ska träffa älsklingen kansek på måndag.
men skriver snart igen.
här får ni bilder från idag.


Jag & nikki i bussfönstret;$



haha blundar;O

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du säger alltid så att du skriver sen igen

sen gör du nt det!

elr du kanske gör det det här gången o_o

2009-12-04 @ 20:00:57
Postat av: Ebba

-.- Vad har du gjort ?

2009-12-05 @ 17:45:19
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0