hemma och käkat färdigt. TRÄNING NÄSTA!

så snart ska jag börja resa mig från datan och börja byta om. men jag ahr lite svårt sitter och rpatar med didrik älskling:$ vi ska träffas i nacka på fredag nice nice:) ska fråga moa om hon vill följa med?
så måste jag fråga om pengar är typ pank nu!
en idag hade vi typ skit tråkiga lektioner, och imrgon är våran längsta dag=/
ser itne fram imot det!
men iaf, haha juste alla kommenterar mina bilder sminka halsen men jag redigerar bilderna haha-.-
men ska börja gå snart puss puss;)
vi hörs när jag kommer hem kanske, måste göra läxor, vi har prov imorgon!
-.-

 

dagens outfit!
vita jeans: pure
randigt linne: H&M
svart tjocktröja: vet inte?
väska: haha min träningsväska;) sportsgear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0