jag & carro igår, jag kopierade från carros blogg!

vi hade ingenting att göra så vi åkte till gullmars. och på bussen så sitter 3 killar, en kunde inte svenska. och dom andra ba "säg jag har bonge, hur ska jag få ner den?" han ba "blånge" dom ba nej bonge, men jag & cissi garvade som faaaan, haha och dom märkte det :$ sen så viskade dom, och sen sa han som inte kunde svenska ba "vill du ha sex med mig" och kollade på mig HAHAHAHHAH, omg. vi dog av garv. men iaf, sen kom vi fram till gullmars och satte oss på en bänk. då kommer 2 turkar och glor som fan, och vi ba skriver vad vill ni lalala? så dom vänder och kommer tillbaka så sprang vi därifrån haha, men dom följde efter, sen ställde vi oss där vi pressen ni vet (?) och kollade över kanten på dom , och då så ser vi hur dom står och kollar efter oss.. haha scary :s


det gjorde vi(:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0