jag kan inte sluta tänka på dig älskling!

min underbara pojkvän hur ska jag kunna förklara dig? du är så jävla obeskrivlig. jag älskar dig så jävla mycket. du kom som en räddare i nöden för mig. precis när jag tänkte gå ut & hoppa så kom du. du gjorde mitt liv till det bästaste. du är en sådan som alla vill ha. och jag har fått dig nu min underbaraste. du är så jävla fin både på in & utsidan. alla vet att man inte kan avra tillsammans så jääänge när man är ''små'' som vi är. men jag har hittat han jag vill dela livet med. och det är dig älskling. thihi när jag & nikki satt & väntade på dig & oscar. jag bah gaash det pirrar i magen:$ det va typ skiiiit tråkigt i början men dom sista 10 minutrarna var dom bästa i mitt liv. att bara få stå där & krama dig är det bästa. önska man kunde stoppa tiden. jag älskar dig idag, imorgon & föralltid. thihi du va så mycket bättre än vad jag någonsin kunde drömma om. ditt vackra leénde asså allt med dig är så jävla perfekt älskling. jag blev lyckligast i världen när du sa att du älskade mig. aldrig har jag älskat någon så mycket som jag gör nu. jag älskar dig något otroligt. vi har inte mycket minnen men det ska bli älskling. du & jag nu och föralltid. jag komemr aldrig lämnna dig. asså tanken utan dig vid min sida finns inte ens. när vi stod där vid burger king, och jag kollade in i dina ögon. & när mina läppar nuddade dina var det liksom.... fantastiskt älskling. jag är itne perfekt men jag lovar jag ska kämpa för jag vill bli den perfekta flickvännen. du är mitt allt det är dig jag lever för baby. varje gång du såg på mig, så blev jag alldeles varm. du ska veta att allt jag skriver till dig är så jävla sant. du är värkligen en ängel utan vingar. du är allting som jag önskar. tänk att du valde just mig. jag är fan den lyckligaste tjejen på jorden! jag kommer alltid älska dig oavsett vad baby. jag ska göra allt för dig, du är allt jag har. minns du när jag sa att jag va kär i dig? det va värkligen så sant. jag har aldrig varit så här kär förut. jag lovar 29/11-09 den bästa dagen i mitt liv! asså jag kommer sakna dig något otroligt när du åker bort. och är bort i 1 månad i thailand. jag mår så jävla dåligt på tanken att vi ska vara ifrån varandra 1 JÄVLA månad. men jag lovar jag ska aldrig vara otrogen elelr något sånt skit. för det är värkligen dig jag älskar. jag trodde aldrig att det skulle finnas någon som vacker som dig. Jag har fått min 4-klöver, dig älskling. jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig. det omöjligt. det spelar ingen roll vad andra tycker och tänker om dig. för jag älskar dig för den du är. jag hoppas värkligen att det är du & jag hela livet. hur fort jag behöver hjälp finns du där & säger att du finns för mig. jag gör allt för dig jag kan dö & döda för dig. baby du är mitt allt. '' σε αγαπώ '' det betyder jag älskar dig på grekiska:$ igentligen behöver jag itne srkiva så mcyket mer t dig. det jag vill komma fram till är att jag älskar dig mest älskling! du & jag idag, imorgon & föralltid baby.
Cecilia Maria Ångnell <3 Didrik Peterson


låten är så.... oss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0