julavslutning,

vi hade julavslurning idag höhö lite mobbade vår skola är liksom på en måndag. haha det började typ med att vi städade våra skåp sen så skulle jag empa & ronja åka t stan på våran hål timma på typ 5,5 timme, men sen så tappar jag mitt busskort! som tur var min farfar i centrum och köpte nytt tihihi gulligt:$ men iaf sen så åkte vi på bussen ahha från skolan då. jag & empa höll på garva ihjäl oss åt pontus & hans kompis haha. pontus kompis bah jag suger av en marabou haha. sen så slutade det med att vi hamnade i tyresö c ändå:$ sen så skulle folk sjunga lite & så typ kl 5, och sen tagfade man hem efter fikat. sen så skulle jag avrit med carro & åkt t haninge men jag har ''åka bort från tyresö förbud'' i typ 1 vecka. mamam har typ dampat hela veckan på mitt betéende (stavning?) men iaf jag uppnådde alla mål i ämnen iaf:) good good:$
& nu sitter jag och pratar lite med en tihihi(:
men aja bjuder på en bild från idag:)


ronja, empa & jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0