mitt liv i en stor text!

vart ska jag börja? jo, jag heter cecilia maria ångnell, och r förr här i tyresö. jag har alltid varit mullig/tjock när jag var mindre. sen nu i 6:an har jag börjat tänka på massa saker, om att jag sakl banta och så. för det är en kille som heter *****t han sa att jag var tjock hela tiden och så där. jag började sluta äta frukost jag blev smalare. jag har gått ner 6-7 kilo nu sen femman och jag bara fortsätter, tills alla slutar att säga att jag är tjock. men då kommer jag väll vara en tunn planka om väger 30 kilo och är 168 lång. det funkar inte liksom. Sen så har min pappa inte varit den bästa och funnits för mig. han har gjort massa saker, så han har varit i fängelset i sammanlagt 10 år nu. han har bara hunnit komma ut så har han åkt in igen. han har alltså varit borta från mig i 10 år. han håller på bättra sig nu. det är väll typ bra. men sen  min mamma, hon har alltid funnits där. även fast hon ligger på sjukhus jätte ofta. hon har blödande magsår. men hon är en sådan mamma alla skulle vilja ha! även fast hon kan vara grymt irriterande ibland så finns hon alltid där vad det än handlar om.  jag försöker kämpa varje dag men det är inte alltid lätt. när jag försöker ställa upp på alla, så blir man stampad som en dörrmatta. dom behöver mig bara vissa stunder ( när dom mår sämst) då ska jag stötta dom sen bara försvinner dom. men jag ska sätta stopp för det. för jag mår inte bra av det. Nu har jag carro min bästavän mitt allt. Sen har jag moa som jag kännt i 12 år men vi börjar glida... och alla rykten som går om mig, tro inte på dom!
Ni måste lära känna mig innan ni kallar mig fjortishora, asså alla som skriver t mig på msn fjortis fjortis äre det kul att vara fjoooooortis? man bah nej jag är itne det. sen så börjar dom fråga normala frågor, och sen efter ett tag du var mycket schysstare än jag trodde. man bah lär känna mig innan du dömmer mig. jag mår inte alltid bäst jag har haft många tankar om att jag ska ta livet och att jag inte vill finnas länre. men det är alltid någon som stoppat mig. Albin är världens bästa bror, Didrik är världens finaste pojkvän, Carro världens finaste syster & Moa världens finaste barndomsvän. men aja ville bara berätta lite, så dömm mig itne efter utseéndet...


(förlåt att jag klipte bort dig carro)

Kommentarer
Postat av: felicia

jobbigt liv :O

2009-12-20 @ 18:56:09
URL: http://felliofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars dig cissi :( <3

2009-12-20 @ 20:58:21
Postat av: Anonym

ojdå

2009-12-21 @ 10:40:18
Postat av: Anonym

i vilket ppogram gör du din header?

2009-12-21 @ 14:19:35
Postat av: Anonym

i vilket ppogram gör du din header?

2009-12-21 @ 14:19:49
Postat av: Jasmin

fattar hur du känner dig, och det jobbiga är när alla säger jag förstår hur det är när dom själv har bra! hur kan dom då förstå?? Min pappa har oxo blöddande magsår.., men han kan iaf vara hemma, mår alltid dåligt när han går, eftersom att han haltar för att han inte kan gå för det gör så ont i hnm!.

Mamma är värst bäst! Även fast hon ibland är jobbig tex att jag aldrig får gå ut på kvällarna (efter 8a)



Iaf man ska inte döma någon ! Fjortis emo elr blatte vi är alla människor och vi måste respektera varandra! <333



Puss på dig love you blog!

2009-12-21 @ 20:08:09
Postat av: moa

aw, §

ja tkr nte due fjortis?? ;O

hallå,, äru 97a lr 96a? (a'

bara undra thihi^^ hejdåh

2009-12-21 @ 22:49:06
URL: http://moahlundbergh.blogg.se/
Postat av: jasmin :o

cissi, det va inte jag som skrev det dära o_o

2009-12-22 @ 02:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0