till moa

 du är en som aldirg sviker. det kalals äkta vän! vad det än handlar om så är det alltid dig man kan vända sig till och prata med. jag kan ringa dig mitt i natten om det är något. komemr du ihåg när vi satt & pratade i telen typ över 30 timmar på en vecka? haha. du är fantastisk moa , det kanske var länge sen jag skrev en sån här text. men allt jag srkiver till dig känner jag fortfarande för dig. men känner du samma sak som du gjorde förut? ''som vän'' du är den bästa jag vet iaf, alla dagar jag minns har du alltid ställt upp. jag är inte den bästa och det vet jag. men jag vill vara den bästa för dig! vi har haft 2 stora pauser under våran 12-åriga vänskap. men dom pauserna har värkligen fått mig och känna att jag behöver dig i mitt liv. komemr du ihåg när du sov hos mig och vi bara låg och kolalde in i varandras ögon och satt & snackade om hur mycket vi älskade varandra i 4 timmar! folk har försökt sära på oss. dom har försökt göra allt för att vi inte ska vara vänner. och det påvärkade oss förut, för vi trodde på allt vad alla sa om oss. men nu har vi lärt oss vi ska itne tro på några falska rykten. jag kanske itne alltid visat att jag älskar dig mest. men det är ändå alltid du som jag älskar mest, vi har så många uderbara minnen tillsammans. tänk 12 hela jävla fucking många år baby med dig. det är underbart eller hur? när du skriver t mig att du älsakr mig och att jag inte får försvinna ur världens för då skulle inet du klara dig. det är en tröst. det är df jag alltid värljer att inte ta livet av mig. jag har haft många självmordstankar. men du har stoppat dom mesta. asså tänk om jag skulle vakna upp och veta att du inte fanns vid min sida. det skulle vara så jävla ledseamt så jag skulle dö av gråt. men vilken väg du än väljer att gå så komemr jag gå efter dig och stötta dig till 110%. '' i was born to tell you, i love you'' . man borde fan få betala föra tt se våra minnen haha. komemr du ihåg när vi va hos mig och vi skulle göra toast. och förrst så gör du en och ska ta ut den ur toast gärnet haha men du tapapr den i lillens '' min hunds'' vattenskål haha. och så sa jag gör en ny så gjorde du en och ställde det på bordet och det gick bra. men sen så glömmde du ditt oboy glas på bänken så skulle du hämta det. men då kliver du i hundskålen istället haha. och det blev typ översvämning i hela köket haha och där stod vi och as garvade. och jag bah hur lyckas man haha. eller när det var vinter och vi gick runt och trode vi va vrästa fjortisarna haha. elerl när vi var vid pulka baken och skulle ringa stoffe för första gången. och vi gick där i skogen vid baken och det var helt kol svart. och vi åkte på påsar hahaha. eller när vi åkte på snowreacer haha och vi åkte in i trädet? alla minnen med dig är udnerbara. älskling du är underbar. äkta rakt igenom asså. lova mig en sak, banta aldrig våran feta vänskap? elelr när vi abra ligger i min säng och knullar hahah not. asså alla vet fan vilka vi är om amn säger Cissi & Moa i tyresö då säger alla astuff@ & mao@ . haha bara för vi är så snygga så alla vet vilka vi är;) nej skoja bah eller nej det gjorde jag itne alls;) det har varit vi i 12 år så varför skulle det sluta vara vi två? jag skulle kunna göra allt för dig, offra allt jag har & äger. du har hjälpt mig upp. föralltid vi två eller hur? från dag ett till graven. jag ska berätta om dig för mian barns barns barn osv.... att jag hade en äkta vän och hon heter Moa Minell. jag älskar dig min vän. du är det absolut det bästa som ahr hänt mig. vi ahr byggt upp våra liv tillsammans. vi har gjort allt tillsammans. jag ångrar ingeting med dig. jag vet jag är inte perfekt jag är tjock, ful fittig osv... men jag ska försöka bli den bästa för dig. jag ska göra allt jag kan för att du ska vara nöjd. för jag vill värkligen att det är vi livet ut. asså mamma säger man hittar en kompis när man är liten som man har hela livet sen. och det är du moa. det är dig jag vill ha hela livet. det är dig jag vill dela allt med. du är så underbar, thihi ditt asgarv. jag garvar abra jag tänker på det. hur fort jag tänker på dig blir jag helt varm. när jag hör ditt namn blir jag knä svag. och om jag hör någon som pratar om dig så har jag inte hört vad dom sagt innan. så går jag direkt dit och frågar vad dom pratar om. för jag vill veta allt, om dig. moa du är så jävla underbar jag älskar dig. och alltid när vi är så är det alltid killar som vill ha våra nummer eller så visslar dom haha. men men, nu har jag didrik:D nu får du också skaffa en kille;) så vi kan gå på dubbeldejt hahahaha skojja baby;) men det jag vill säga med texten är att jag älskar dig. idag, imorgon & föralltid. vi sa föralltid första dagen vi föddes. och det ska hålla livet ut. moa baby jag älskar dig glöm aldrig det.
Cecilia Maria Ångnell <3 Moa Minell
du är värkligen mitt allt! tvivla aldrig på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0