varit i uppsala och nu är jag hemma!

nu är jag hemma söta små läsare men jag kommer sluta blogga om inte statistiken höjd, eftersom jag slutat med pea så går mina besökare neråt , inte bra! eftersom jg hade typ 200 besökare per dag på pea och nu är det borta! jag ska försöka fixa pea men det kommer aldrig bli som förut=/ men iaf, nu sitter jag och väntar på moa vet itne vad vi ska göra. men igår vad det ju julafton det kan ingen ha missat!? :$ men iaf, jag fick typ det jag ville ha smink, bio kort, björnborg trosor:$, pengar, parfym och lite annat lägger in bilder, på gårdagens outfit och det jag fick.
så här fick jag nyss...

D**** gillar dig jätte mycket.. men du har didde, men ville bara säga att d**** verkligen skulle göra vad som helst för att bli tsm med dig och jag tycker d**** förtjänar dig mer än vad didde gör, asså didde kämpa för dig typ två dar ? ocg d**** har kämpat för dig ett år. ville bara säga det

jag känenr mig dum mot D**** men asså jag har didde nu liksom, och har varit tsm med han snart en månad!
det är underbart, aja iaf. nu ska jag lägga upp lite bilder och önska er en fortsatt trevlig dag! :)

 
där får ni på hela mitt ansikte!


outfit


pengar, godis, fondatioun, bh:ar, presentkort, osv...





2700 (:


så där ja:)


cecilia maria ångnell <3 didrik junior peterson


Kommentarer
Postat av: Anonym

heta bilder

du äe så het <3

2009-12-25 @ 16:08:20
Postat av: melinda :)

hejhej .

ville bara säga , att du har en jätte fin blogg . ber dig på allt , lägg aldrig ner den . för vilken blogg ska jag annars läsa ?



kram ! :)

2010-02-08 @ 09:06:34
Postat av: Malin

Läs min ;)

2010-02-11 @ 20:08:53
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0