varit med pojkvän hela dagen!

så nu är jag hemma förlåt för dålig bloggning på senaste tiden. men har faktiskt haft fullt upp!
skola, kompisar, pojkvän osv... asså jag dör, min kille är finast svär på denna jord!
idag vi satt och typ åke buss jag vet itne vart? sen stod vi i hissen & bara kramade varandra och strulade hela tiden typ thihi:$ ska jag börja ta bild på honom? hmm... kanske något att fundera på.??
imorgon ska jag avra med filippa sötnos:D undra vad vi gör? hmm...?
bloggar sanrt igen ska hoppa in i en varm dusch, slänger väll in en sån här
''det här visste ni inte om mig'' skit!
aja vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cecilia, snälla ? sluta leka.

kolla på din stil ? HAHA det dära va inne för typ 100 år sen :s

2009-12-14 @ 02:07:13
Postat av: Anonym

men palla , låt henne vara eller klä sig som den vill , du klär dig säkert inte häller sdå mycke bättre eller ? :S

2009-12-14 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0